Reklamační řád
Reklamační podmínky – výpis
- Reklamaci uplatňuje kupující v záruční době u prodávajícího.
- Reklamované zboží doporučujeme zaslat zpět kompletní, čisté, společně s kopií faktury.
- Prodávající má právo zamítnout reklamaci, pokud zjistí, že výrobek byl používám
v rozporu s návodem, nebo k jinému účelu, pro který byl určen.
- Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jakým způsobem její vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené
k provedení opravy.
V případě, že na základě reklamace dojde k výměně zboží, bude písemné potvrzení
o reklamaci zasláno spolu s vyměněným zbožím, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace.
V případě, že na základě reklamace dojde k vrácení peněz nebo reklamace nebude uznána, bude písemné potvrzení o reklamaci zasláno e-mailem, nebo poštou do 30 dnů od přijetí reklamace.
Vaše dotazy a stav reklamace vyřizuje zákaznický servis na tel. čísle +420 603 246 578
e-mail: autila@autila.cz
Autila, a.s., Cihlářská 643/19, 602 00 Brno
Formulář pro uplatnění reklamace naleznete ke stažení zde